Ver v podnikanie svojich snov
Čo ti bráni veriť v podnikanie svojich snov? Neistota? Strach? Nedostatok dôvery? Všetky z nich? Ako môžete prekonať tieto prekážky?
Vaše mantry
Možno vás zaujíma, či máte potrebné zručnosti, čas, kontakty a milión ďalších vecí, aby ste si mohli založiť podnikanie svojich snov. Ak sa necháte premôcť vašou neistotou, nebudete nikdy schopní uvoľniť svoj skutočný podnikateľský potenciál. Ak chcete odomknúť pozitívne sily a energiu vašej kreativity, ktoré vám prinesú výborné výsledky, skúste si vybrať z týchto mantier: „Opúšťam všetky negatívne myšlienky, ktoré mi bránia v realizácii svojich podnikateľských cieľov.“ „Zameriavam svoju energiu na rozvoj podnikania svojich snov.“
Rojko versus realizátor
Je dôležité venovať čas rozvíjaniu vašej vízie; a vaše praktické myslenie by malo byť zamerané na túto víziu. Musíte pracovať s presvedčením. Byť rojkom neznamená, že nemôžete byť úspešným realizátorom vašich ideí. V skutočnosti, mať sen je vaším východiskovým bodom pre budovanie vášho vysnívaného podnikania. Problém sa začína, keď sa tu zastavíte, namiesto stanovenia si realizovateľných okamžitých cieľov. Úspech nemôže prísť zo dňa na deň. Takže si musíte postupne budovať svoje vysnívané podnikanie. Keď sa vaše sny začnú premieňať na vaše skutky, uvedomíte si silu, ktorou katalyzujete svoje úspechy, a to ďalej posilňuje vaše odhodlanie dosiahnuť postupne aj ďalšie vaše podnikateľské ciele.
Nech sa to stane
Nič sa nedeje bez vytrvalosti, statočnosti a odvahy. Buďte dosť odvážni, aby ste sa mohli rozhodovať, nenechajte, aby sa o vás len postarať. Aj keď nemôžete mať kontrolu nad všetkým, môžete sa zamerať na to, čo môžete zvládnuť a ovplyvniť svojimi činmi v danej situácii. Máte právomoc robiť rozhodnutia, ktoré posunú vaše podnikanie vpred. Nemali by ste sa tiež cítiť skľučovaní nedostatkom znalostí obchodných stratégií. Učíte sa a rastiete pri budovaní svojho podnikania. Žiaden začínajúci podnikateľ nemá absolútne vedomosti. Existuje toľko príkladov veľmi úspešných podnikateľov/podnikateliek, ktoré začínali bez toho, aby mali poňatie o technikách podpory podnikania. Ich motivácia učiť sa, ich neochvejná viera v to, že dokážu vytvoriť biznis svojich snov a ich vytrvalosť však boli kľúčovými faktormi ich úspechu.
Zanechajte svoj komentár